Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Helena Eriksson - 22 oktober 2012 19:14

Det här är Anna som är 14 år. 

 

Anna bor med sin mamma Linnea och lillebror Erik.

 

 

Dem bor i ett litet  hus inne i stan.

 

Där har Anna bott så länge hon minns, hela livet! Det är hennes hem. Där har hon så många minnen. 

Som när hon var liten och brukade busa med mamma.

 


Och när pappa bodde med dom. Nu jobbar pappa i Finland och kommer bara hem ibland på julen.

Pappa Edvin:

 


Och hon minns deras häst dom de hade, Findus. 

 

Och när pappa lagade sin otroliga goda mat. 

 



Och deras katt som dom hade. 

 




En kväll när Erik och Anna sov var Linnea uppe. 

 

Hon tänkte att dom måste flytta.

 

Linnea får sådan ryggvärk av sin sovsäck, I GRAGAET där hon måste sova varje natt STACKARN! 

 

Nästa morgon berättar hon för Anna innan Erik vaknar. 

-Va, flytta? Nej aldrig!!!! skriker Anna.   

-Men gumman, snälla. Det här går inte Vi bor för trångt, fösöker mamma. 

-Okej, ja jag förstår, men Erik kommer bli jätte arg, säger Anna.  

Linnea och Anna kramar varandra. 

-Vi får försöka förklara för Erik, säger Anna.

 



Av Helena Eriksson - 22 oktober 2012 18:43

Hej, Helena heter jag och jag gjorde denna sims blogg för att visa roliga saker när jag spelar sims som jag älskar att göra. Jag har också en annan blogg om min vardag. www.misshorsesgirl.bloggplatsen.se. Jag kommer också göra massa simssreier , jag tar liksom foton när jag spelar och spelar och ja sätter ihop som en serie, hehe. Kommer en serie snart. Bayy!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards